Har du mottatt et brev fra oss?

Vi kan hjelpe deg.

Hvis du har mottatt et inkassokrav fra oss, kan det skyldes at du har glemt å betale en faktura i tide. Når du skal betale, er det fordelaktig å anvende opplysningene i det brevet du har mottatt fra oss. På den måten sikrer du at betalingen går rett. Hvis du har spørsmål, er du selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte oss.

Dersom du ikke kan betale – kontakt oss så snart som mulig. Det er ikke uvanlig at man ikke kan betale et inkassokrav, så du er ikke alene om det. Hvis du ikke har mulighet til å betale tilbake hele inkassokravet på en gang, kontakt oss så finner vi en løsning sammen, slik som f.eks. en nedbetalingsplan.

Jeg vil betale

Vi tilbyr ulike typer betalingsløsninger, eksempelvis Vipps, kort og bankgiro. Betalingsinformasjonen finner du i brevet vi har sendt til deg, eller ved å logge inn på Mine sider.

Til Mine Sider

Jeg kan ikke betale

Hvis du ikke har mulighet til å betale inkassokravet akkurat nå, er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig slik at kan vi se om vi kan finne en løsning sammen.

Ta meg till kundeservice

Er min betaling registrert?

Det tar vanligvis 1–3 bankdager før betalingen når oss. Ta kontakt med oss eller logg inn på Mine sider  hvis du vil kontrollere betalinger.

Til Mine Sider

Hjelp! Jeg har fått et inkassobrev, hva skjer nå?

Vi befinner oss i en unik og ukjent situasjon, mange hjem og bedrifter går nå inn i en veldig krevende økonomisk situasjon med stor usikkerhet, dette har vi forståelse for.

Les mer

Vi gir deg råd – om å få råd.

Hva som er lagom, er høyst personlig. Vi prioriterer forskjellig og har ulike forutsetninger. For å kunne kjøpe det du trenger, eller kanskje vil ha, er det viktig at du vet hva som er lagom for deg. For tips og råd om hvordan du setter opp et budsjett og hvordan du kan finne DITT lagom, besøk shoppelagom.no

Til Shoppe Lagom